2013. december 5., csütörtök

My dearness

Megerkeztek a dragasagaim.Az 123stitch-tol rendeltem. 
Nagyon meg vagyok elegedve veluk, mert gyorsak  (itt az Usa-n belul szerencsere nem sokat kell varnom, altalaban 3 nap alatt ideer a csomag) es precizek, rairjak, hogy DO NOT BEND (ne hajlitsd). Meg mindig gyonyorkodom bennuk, neha eloveszem, nezegetem, es persze rogton el is kezdtem a himzest. Nem birom ki, hogy ne varrjak egyszerre tobb dolgot is, pedig mindig megfogadom, hogy addig nem allok neki masik munkanak. De azzal biztatom magam, hogy legalabb igy nem olyan egyhangu,  ha netan egy-egy "unalmasabb", monoton egy szinnel torteno varrast csinalok.





1 megjegyzés:

  1. Én is nagyon meg vagyok elégedve azzal a bolttal. Legtöbbször ott vásárolok. Ide /Mo/ is nagyon hamar megérkezik a csomag, és gyorsak, pontosak nagyon.

    VálaszTörlés