2015. november 2., hétfő

Yoga es varras

Megfelelo legzestechnikakat keresve eljutottam a yogahoz es kiprobaltam. Megnyugtat, ellazit. Nem mintha ideges tipus lennek, de kell valami ami szellemileg is pihentet, kikapcsol. Jolesik.
                                                             * * *
Kozben ket uj himzesbe is kezdtem. Az egyik egy Nap sarkany, a masik meg egy szep, feher cica ami elso latasra megtetszett. De mar szemezgetek massal is, mert a sarkany mindjart kesz, a cica melle meg kell meg valami kis kiegeszito, mert sok benne az egyhangu feher szin. Mindkettonek itt az eredetije is, es az ahol most tartok.
A cica mintaja xsd fajlban van meg, igy megint csak a laptoprol varrok. Szeretem a Pattern Maker-t, mert kenyelmes, jo a nagyitas es a fonalak szine is benne van. Nem ugy, mint nemelyik orosz, meg kinai mintanal, ahol vagy nincs, vagy a sajat fonaluk szine, szama van meg. :-(



11 megjegyzés:

  1. A hímzések nagyon szépek!!!!!
    A yoga ha testmozgásra sarkall jó, amúgy én nem kedvelem.

    VálaszTörlés
  2. pedig én vagyok a megmondhatója... hogy sosem gondoltuk volna, de sok problémám volt, ami simán gyógyszerrel nem lehetett kezelni, és elkezdtem a jógát...Igenis hosszú távon sokat segit...... sőt ... a vérnyomáscsökkentőt teljesen elhagytam ,,ha orvoshoz mentem, nem volt 200 a vérnyomásom, mert uralkodni tudtam az érzéseim felett.mert vissza állt a vérnyomás,olyan dolgokat megtudtam csinálni, amit még 20 évesen sem....teljesen átformált... Igaz reggel, akár 4 óra is volt, csak 5 perc volt... de minden este 1 óra... :Sajnálom, hogy a betegségeim miatt abba kellett hagyni, pár hónap elteltével magas vérnyomásom lett újra...újra fulladtam..és sorolhatnám... Anett ha elkezdted, folytasd... Nekem a joga ABC je van... nagyon jó... akár olvasni is...

    A hímzésed gyönyörű...

    VálaszTörlés
  3. Vera, a fulladas miert van? En "gomboc erzesu" szoritast erzek a torkomban, arra akartam a legzesgyakorlatokat, akkor talaltam meg a yogat. Remelem leszek eleg kitarto es nem hagyom abba. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem vagyok orvos... de lehet ideg eredetű...ezt is jogával lehet kordába tartani...és pajzsmirigy betegség...
      De sok video van, és mint irtam a joga Abc-ben sok gyógyirt lehet találni
      Apa sem hit benne, utána mondta mert szemmel látható volt a javulás...Ha az alapokat megtanulod... mig az orvosnál vársz, addig is kordába lehet tartani az idegeket...Mikor mondták időváltozás, és teljesen kész voltam...és mire meg jött a vihar, úgy kellett felmosni engem...és 200 felett volt a vérnyomás...nem mertem kimenni ...
      Egy biztos akarni kell...légzésgyakorlat... a legfontosabb...

      Törlés
  4. Koszi a sok informaciot, hasznat veszem ugy erzem. Pajzsmirigy??? Ezzel megijesztesz......remelem neeem. De dokihoz se szeretek menni.

    VálaszTörlés
  5. ez szállt az előbbi... NEM szeretnélek megijeszteni... távol álljon tőlem...

    VálaszTörlés
  6. Bellissimi i tuoi lavori, complimenti!!

    VálaszTörlés
  7. Bellissimi i tuoi lavori, complimenti!!

    VálaszTörlés
  8. WOW.......che belli!!!
    Un saluto da moooooooolto lontano,Marta.

    VálaszTörlés