2016. január 20., szerda

Gyogyulgatok






Design: Janlynn
Wildlife series- Lion

Nem voltam egy jo ideje mar, mert az unnepek alatt egy kisebb baleset ert. December 29.-en a lepcson rosszul leptem (az utolso elottire azt hittem az mar az utolso lepcsofok) es kifordult a bokam. Iszonyatos fajdalom, dagadt boka, aztan a balesetin azt mondtak randulas es 8 fokban megnyilt a bokaizulet. Meg kell mondjam, lehet, hogy jobban faj, mint a tores, meg mindig nem merek ralepni igazan, csak santikalok, most is kekes-lilas es egy kis hupli meg ott virit rajta. Estenkent meg erzem, hogy bedagad es fajdogal. Egyre turelmetlenebb vagyok, mert mar idegesit, hogy ilyen regota tart, mikor mulik mar el? Este borogatom, hutom, napkozben neha fasli, mellette Flector tapasz, Flector gel, Lioton, meg eloszor Activon kenocs volt.

Azert kozben varrogattam (ezt az oroszlant Karacsony elott kezdtem el), meg horgoltam is, hajpantot, telefontartokat (anyukam is kapott egyet szulinapjara az ajandek melle).
Ok keszultek:




Egy kicsit festegettem is, kiprobaltam az ombre-technikat.


10 megjegyzés:

  1. Jaj, szegnykém! Nagyon rossz lehet. Nem irigyellek, bár én meg a múlt hetet szinte végig görcsöltem az epémmel. Jobbulást!
    Gyönyörű az oroszlán!

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást kívánok!!!! Remélem, minél előbb helyre jössz!
    Nagyon szépeket alkottál, az oroszlán fenséges!!!

    VálaszTörlés
  3. Koszi lanyok a jokivansagokat, nagyon jolesik. Orulok, hogy nektek is tetszik a "cicus". :-)
    Huu, Melinda hallottam, hogy nagyon rossz az epegorcs, a tesomnak is volt, de o megmutette. Veszelyes is lehet.

    VálaszTörlés
  4. Jobbulást, és mellé sok alkotást !
    A "cicus" nagyon szép!

    VálaszTörlés
  5. Janlynn képei nagyon jók, ez is!
    Rossz beteg vagyok én is, türelmetlen egy idő után. Én is leestem az utolsó lépcsőfokról térdre. Azt nem láttam. Semmi bajom nem lett, de meglepett ahogy húzódtak az "alkatrészeim". Oh! Nyújtós tornagyakorlatokat kéne végezni.
    Gyönyörűek a körmeid!

    VálaszTörlés
  6. Jobbulást kívánok ! Légy türelemmel, mert a természetet nem szabad, nem lehet sürgetni !!!!

    VálaszTörlés
  7. Jobbulást!
    SZép az oroszlán, még szebb a készülő kis tündér!

    VálaszTörlés
  8. Igen, a rándulás/ficam szerintem is rosszabb, mint a törés... egy időben nekem rendszeresen kiment a bokám, tudom, milyen érzés... Mielőbbi teljes gyógyulást kívánok!
    Az oroszlán gyönyörű... és a többi "unaloműző" is nagyon jól sikerült! :)

    VálaszTörlés
  9. Jobbulást kívánok!!! Az oroszlán gyönyörű!

    VálaszTörlés