2016. március 22., kedd

Kisfiamnak

Vegre elkeszult a Janlynn oroszlan mintas parna, amit a kisfiamnak keszitettem. Pluss anyagot vettem a huzatnak, tenyleg nehez vele dolgozni. ( Bea is irta az egyik bejegyzeseben) De eleg jol haladt az osszeallitasa, bar az igaz, hogy KEZZEL varrtam az egeszet. Ciki, nem ciki, de nincs varrogepem es nem is tudok vele varrni, maximum talan nadragszar felvarrast. Talan.... Na mindegy, nem latszik rajta, hogy kezzel keszult, eleg jo lett. Legalabb elmondhatom rola, hogy teljes egeszeben kezmuves darab :-) :-) Meg a gomblyuknak a bujtatokat is ugy horgoltam ra.
Most kezdtem himezni hozza a parjat, a farkasos mintat ugyan ettol a tervezotol. Azt a kisfiam baratnojenek szeretnem elkesziteni. Azt mondta a kek a kedvenc szine, a farkasosban sok a kekes-szurkes  es arnyalatai es a parna huzatnak is valami kekes plusst gondolok majd.



folyt. kov.

2 megjegyzés: