2017. március 22., szerda

A két kedvenc

A két kedvenc időtöltésem felváltva űzöm, hol ezt, hol azt....közben fogorvoshoz járok, most épp egy nem túl jó gyökérkezelés közepén. Lesz még pár alkalom erre az egy fogra, hát nem kellemes az biztos, pedig a fiatal doktornő nagyon precíz, ügyes és alapos. Gyógyírként mindig horgolok vagy varrok kicsikét....

                                                           Szemike mindenhol ott van :-)

Kedvenc sorozatom főhőse és egy ünnepi horgolt kokárda  (lákokárádzsá) :-)

Kisfiam kedvenc állatkája

                                                    Kislányomnak két kis Fifi-kutya

...és végül egy előtte-utána cica Alize Batik fonalból.









8 megjegyzés:

  1. Ezt a kis kék virágost én is meghímeztem! :o) Nagyon helyes dolgok! Szemikéről nem is beszélve! Fogorvoshoz kitartást!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek az alkotásaid, akár himzés, akár horgolás !
    Poirot pedig nagyon jópofa -- idén néztem végig mind a 13 évadot a sorozatbaráton :-)
    Elvihetnéd az én fogaimat is :-( de már borzasztóan félek a sok kettessel átcsúszott dilettánstól akinek csak önteni kell a pénzt !

    VálaszTörlés
  3. A kis kép is nagyon szép, de a róka tetszik a legjobban, tervezem én is hogy meghorgoljak

    VálaszTörlés
  4. Szépek a munkáid. A fogorvost meg ne is emlegessük, inkább a kézimunkára gondoljunk talán úgy könnyebb.

    VálaszTörlés
  5. Ha szorgalmasan gyakorolok, én is tudok ilyen helyes állatkákat horgolni? Sajnos mindig "elaprózom" magam, mindig másba kapok bele, pedig már sokszor elhatároztam, hogy nekiállok, és ilyen állatokat fogok horgolni (egy nyúlig és egy elefántig jutottam kezdésként).
    Gratulálok, nagyon jól sikerültek!

    VálaszTörlés
  6. A képecske nálam a befutó és a rózsazínesben játszó kutyus. Olyan kis cuki!!!

    VálaszTörlés
  7. Fogászat: hu!
    Az ibolyás hímzés gyönyörű!
    A horgolások játékosak, édesek.
    Poirot: imádom.
    Szemike nagggggyon cuki!

    VálaszTörlés
  8. Wow, gyönyörű dolgokat alkottál!!!!! A hímzés is meseszép , de a többi apróság is!!! A horgolt állatkák is nagyon cukik!!!! A cicád pedig gyönyörű....

    VálaszTörlés