2014. szeptember 11., csütörtök

911

Ma van 13 eves evforduloja a World Trade Center felrobbantasanak. Sajnalom, hogy nem lattam a regi epuleteket. Valamennyire karpotol, hogy az ujakat mar "eloben" fotozhattam. A kepek meg januarban keszultek.
 
Fotosorozat az Empire State Building tetejerol:
 
...es az utcarol 


 
In memorial
from web:
 

Szandekosan nem tettem fel a robbantasrol es a fustolgo epuletrol kepet, az szamtalan mennyisegben megtalalhato itt a neten. Maradjon meg emlekeinkben igy. Nekem ez igy szep.
 
 
 

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm a képeket.
    Amikor 13 éve bekapcsoltuk a tv- t, azt hittük egy film... nem az volt:-(

    VálaszTörlés
  2. A hírt nem is hittem... Ma nálunk is minden rádió és tv erről emlékezik.

    VálaszTörlés
  3. Ma rengeteg a helikopter New York felett.

    VálaszTörlés