2014. szeptember 24., szerda

Fairy

Tunderke szuletik (Nimue)


 
 

5 megjegyzés:

  1. A kész tündéredre még nem írtam: Csúúúúúúcs!!!
    Ez pedig nagyon szépen alakul és a hímzővászon is nagyon szép!

    VálaszTörlés
  2. Milyen jól látszik a monitoron a minta...Nem egyszer hímeztem monitoról... Szuper a munkád...

    VálaszTörlés
  3. Koszi szepen lanyok. Orulok, ha masnak is tetszik.
    Igen, ez az egyik kedvenc anyagom 32ct vintage country mocha belfast, bar ez csak egy kis darab de ket kis aranyos dolog is szuletik belole:-)

    VálaszTörlés
  4. Szeretek monitorrol himezni, mert kedvemre nagyithatom. Hatranya, hogy estere mar nagyon elfarad a szemem tole :-(

    VálaszTörlés
  5. Ez a tündérke is nagyon aranyos. A mintája nekem is megvan, lehet, egyszer elkészítem. :) Én is hímeztem már monitorról, de csak kisebb dolgokat, inkább papírról szeretem, mert én mindig kihúzogatom a kész részeket, hogy nehogy eltévedjek.

    VálaszTörlés