2014. december 19., péntek

December 17

Ma volt a munkahelyemen a karacsonyi party es ajandek atadas. Mindenki vitt etelt-italt, en a gyumolcs-felelos voltam. Ilyeneket alkottam.

 
A party nagyon jol sikerult, mindenki orult az ajandekanak. A szalloda menedzseretol mindenki kedvs koszonolevelet is kapott. Nagyon jolesett. Majd roved kis jatek is volt, amin hetvegi piheneseket lehett nyerni. En a floridai Kissemee egyik hotelebe es a Cocoa Beachen talalhato Kennedy urkozponthoz kozeli hotelbe nyertem 2-2 ejszakat. Nagyon orulok neki!!!
 
 
Delutan meg kiultem a napra es ilyen szep kis karacsonyi kormoket gyartottam magamnak. Igaz, nem profi es roved koromre keszult, de nekem tetszik. :-)
 
A szallodank:)
 
 
 

5 megjegyzés:

  1. Húúú, nagyon guszta tálakat készítettél!
    Gratulálok a nyereményedhez! :)

    VálaszTörlés
  2. Csöpög a nyálam, olyan guszta gyümölcs tálakat készítettél!
    Igazán gáláns meglepiket sorsoltak Nektek az ünnepélyen, jó pihenést hozzá!
    Gyönyörű a szállodátok!

    VálaszTörlés
  3. A körmöd nekem is nagyon tetszik!
    De a gyümölcsös tálad annál is jobban, lehet azért mert belefalnék.
    Gratulálok a pihenés elnyeréséhez!!!!

    VálaszTörlés
  4. Jó kis party lehetett nálatok, főleg, hogy ilyen szép nyereményeket sorsoltak ki, meg ilyen guszta finomságokat lehetett kóstolgatni.
    Szeretetteljes, áldott karácsonyt kívánok! :)

    VálaszTörlés